ÁSZF

ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója kíván lenni webáruházunknak, figyelmesen
olvassa el az Általános Szerződési Feltételeket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe
szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért és kötelező érvényűnek tekinti önmagára
nézve.
Jelen ÁSZF tartalmazza az abura.hu honlapon elérhető szolgáltatás igénybevételének igénybevevő
(továbbiakban: Vásárló) általi használatának feltételeit.
Vásárló a regisztrációjával hozzájárul, hogy Szolgáltató legalább egy alkalommal hírlevelet küldjön
részére. Amennyiben Vásárló nem kívánja igénybe venni a Szolgáltató hírlevél szolgáltatását, úgy
arról minden egyéb feltétel nélkül akár az első alkalommal is leiratkozhat arról, a hírlevélben minden
alkalommal megtalálható „Leiratkozás” linkre kattintva. A hírlevélben Szolgáltató kizárólag a saját
üzletében aktuális hírekről tájékoztathatja Vásárlót, heti egy-két alkalommal.
Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, nem
minősül írásbeli szerződésnek, magyar nyelven íródik, magatartási kódexre nem utal.
A www.abura.hu webáruház működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan
felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken ügyfélszolgálatunk rendelkezésre áll.
Jelen Általános Szerződési feltételek hatálya Szolgáltató weblapján (www.abura.hu ) és aldomainjein
történő jogviszonyokra terjed ki. Jelen Általános Szerződési Feltételek folyamatosan elérhető a
következő weboldalról: http:// www.abura.hu /aszf.
1.SZOLGÁLTATÓ ADATAI:
Cégnév: DEWIN NATÚR KOZMETIKUM BT
Szolgáltató székhelye, levelezési címe: 7634 Pécs, Mária dűlő 48.
Adószám: 21916845-2-02
Cégjegyzékszám: Cg. 02-06-071957 Bejegyző Bíróság: Baranya Megyei Bíróság, mint Cégbíróság Pécs
Adatkezelési nyilvántartási száma: NAIH – 76074/2014
Bankszámlaszám: OTP Bank Nyrt. 11731018-29901924
Elektronikus elérhetőség: info@abura.hu
Telefonos elérhetőség: +36 70 425 4055
A szerződés nyelve: magyar

2. ALAPVETŐ RENDELKEZÉSEK:
2.1. A jelen Szabályzatban nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen Szabályzat értelmezésére a
magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 1959. évi IV. törvény
(„Ptk.”) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal
összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. (Elker. tv.) törvény vonatkozó
rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is
irányadók.

2.2. A jelen Szabályzat 2014. július hónap 01. napjától hatályos és visszavonásig hatályban marad. A
Szolgáltató jogosult egyoldalúan módosítani a Szabályzatot. A módosításokat a Szolgáltató azok
hatályba lépése előtt 11 (tizenegy) nappal a weboldalakon közzéteszi. Vásárlók a weboldalak
használatával elfogadják, hogy rájuk nézve a weboldalak használatával kapcsolatos valamennyi
szabályozás automatikusan érvényes.
2.3. Vásárló, amennyiben belép a Szolgáltató által üzemeltetett webáruház weboldalra, vagy annak
tartalmát bármilyen módon olvassa – akkor is, ha nem regisztrált Vásárlója a webáruháznak, a
Szabályzatban foglaltakat magára nézve kötelezőnek ismeri el. Amennyiben a Vásárló nem fogadja el
a feltételeket, nem jogosult a webáruház tartalmának megtekintésére.
2.4. Szolgáltató fenntart magának minden jogot a webáruházzal kapcsolatban, annak bármely
részlete és az azon megjelenő tartalmak, valamint a weboldal terjesztésének tekintetében. Tilos a
webáruházon megjelenő tartalmak vagy azok bármely részletének letöltése, elektronikus tárolása,
feldolgozása és értékesítése a Szolgáltató írásos hozzájárulása nélkül.

3. MEGVÁSÁROLHATÓ TERMÉKEK KÖRE
3.1. Megvásárolható termékek köre: saját márkás, manufakturális körülmények között készülő
szépségápolási és kozmetikai termékek. A megjelenített termékek online, személyesen, telefonon
vagy e-mailben is megrendelhetőek. A termékekre vonatkozóan megjelenített árak forintban
értendők, tartalmazzák a törvényben előírt áfát, azonban nem tartalmazzák a házhoz szállítás díját.
Csomagolási költség nem kerül felszámításra!
3.2. A webáruházban a Szolgáltató részletesen feltünteti a termék nevét, leírását, a termékekről fotót
jelenít meg. A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, csak illusztrációk.
Nem vállalunk felelősséget a webáruházban megjelenő kép és a termék tényleges kinézete miatti
különbözőség miatt.
3.3. Amennyiben akciós ár kerül bevezetésre, Szolgáltató teljes körűen tájékoztatja Vásárlókat az
akcióról és annak pontos időtartamáról.

4. RENDELÉS MENETE
4.1. Vásárló a regisztrációját követően bejelentkezik a webáruházba/vagy regisztráció nélkül a
kosárba helyezhet termékeket. Ha a Vásárló regisztrálni kíván az abura.hu oldalon, a „Regisztráció”
gombra kattintást követően a regisztrációs felület értelemszerű kitöltésével teheti azt meg. A
regisztrációs felületen az alábbi adatokat kötelező megadnia:
Név,
Jelszó,
E-mail cím,
Telefonszám,
Szállítási cím,
Számlázási adatok, amennyiben eltér a számlázási címtől.
A „Regisztráció” gombra kattintva tudja a Vásárló regisztrációját véglegesíteni.
A regisztráció sikeréről automatikus e-mail-ben tájékoztatjuk a Vásárlót.
A Vásárló regisztrációját bármikor törölheti. A vásárló felhasználói adatai a törlést követően azonnal
eltávolításra kerülnek a rendszerből; ez azonban nem érinti a már leadott rendelésekhez kapcsolódó
adatok és dokumentumok megőrzését, nem eredményezi ezen adatok törlését.

A felhasználói hozzáférési adatok (különösen a jelszó) titokban tartásáért kizárólag a Vásárló felelős.
Amennyiben tudomást szerez arról, hogy a regisztráció során megadott jelszavához jogosulatlan
harmadik személy hozzájuthatott, köteles haladéktalanul megváltoztatni jelszavát, ha pedig
feltételezhető, hogy a harmadik személy a jelszó használatával bármilyen módon visszaél, köteles
erről értesíteni bennünket.
4.2. A honlapon megjelenített termékek vételára az általános forgalmi adót tartalmazza. Vásárló a
megvásárolni kívánt termék, termékek mennyiségét (darab) megadhatja.
4.3. Vásárló kosárba helyezi a kiválasztott termékeket. Vásárló bármikor megtekintheti a kosár
tartalmát a „Kosár megtekintése” linkre kattintva.
4.4. Amennyiben Vásárló további terméket szeretne kosárba helyezni, úgy a webáruház termékei
közül továbbiakat választhat. Ha nem szeretne további terméket vásárolni, ellenőrzi a megvásárolni
kívánt termék darabszámát. A „törlés” gombra kattintva törölheti a kosár tartalmát. Mennyiség
véglegesítését követően automatikusan frissül a kosár tartalma. A kosár tartalma a frissít gombra
kattintva is frissül.
4.5. Vásárló kiválasztja szállítási/fizetési módot, melynek típusai a következők:
4.5.1. Fizetési módok:
4.5.1.1. Előre utalás: Ebben az esetben előre átutalja Vásárló a megrendelt termék összegét,
melyhez a következők az adatok:
Kedvezményezett bankja: OTP Bank
Kedvezményezett számlaszáma: 11731018-29901924
A rendelési azonosító feltüntetése az utalás megjegyzés rovatában szükséges, annak
érdekében, hogy a rendelést teljesíteni tudja a Szolgáltató.
4.5.1.2. Fizetés bankkártyával: Ebben az esetben a Vásárló a megrendelt termék összegét
bankkártyájával a SOFORT Banking rendszerén keresztül fizetheti. Regisztráció nem szükséges.
4.5.1.3. Fizetés Paypal rendszeren keresztül: Ebben az esetben a Vásárló a megrendelt
termék összegét PayPal-on keresztül fizetheti ki; fizethet bankkártyával is, ha esetleg nem
rendelkezne PayPal számlával.
4.5.1.4. Utánvétel: Amennyiben a rendelés értékét a csomag kézhezvételekor kívánja
kiegyenlíteni, akkor válassza az "Utánvétel" fizetési módot.
4.5.1.5. Személyes átvétel: Ebben az esetben nincs szállítási költség, a terméket a Pécsett
található elérhetőségünkön veheti át a Vásárló részletek az Elérhetőség menüpontban
4.5.2. Szállítási módok és költségek:
A szállítást a Szolgáltató által megbízott futárszolgáltató cég végzi el, melynek költségeiről a Szállítási
Információk menüpont ad részletes tájékoztatást.
4.6. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál,
fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal
tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a
megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.
4.7. A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítése és visszaigazoló levél alapján minden költséget
tartalmaz. A számlát, és az elállási jogról szóló tájékoztatót a csomag tartalmazza. Vásárló köteles a
csomagot kézbesítéskor a futár előtt megvizsgálni a terméket, sérülés esetén a csomagot nem

köteles átvenni. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt Szolgáltató nem fogad el! A csomagok
kézbesítése munkanapokon történik 8-18 óra közötti időszakban.
4.8. Az adatok megadását követően Vásárló a ”Rendelés véglegesítése” gombra kattintva tudja
elküldeni megrendelését, előtte azonban még egyszer ellenőrizheti a megadott adatokat. A szállítási
és számlázási adatokat a Vásárló a profil oldalán módosíthatja a megrendelés véglegesítése előtt.
A rendeléssel kapcsolatos egyéb megjegyzést e-mailben jelezheti a Szolgáltató felé.
4.9. Adatbeviteli hibák javítása: Vásárló a megrendelési folyamat lezárása előtt minden esetben
vissza tud lépni az előző fázisba, ahol javítani tudja a bevitt adatokat.
4.10. Vásárló e-mail-ben a megrendelés elküldését követően visszaigazolást kap. A visszaigazoló e-
mail részünkről a Vásárló által tett megrendelés elfogadásának minősül, mellyel érvényes szerződés
jön létre közöttünk. Amennyiben e visszaigazolás Vásárló megrendelésének elküldésétől számított, a
szolgáltatás jellegétől függő elvárható határidőn belül, de legkésőbb 48 órán belül Vásárlóhoz nem
érkezik meg, Vásárló az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól mentesül. A
megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a Szolgáltatóhoz, illetve az Vásárlóhoz
megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik. Szolgáltató kizárja a visszaigazolási
felelősségét, ha a visszaigazolás azért nem érkezik meg időben, mert Vásárló rossz e-mail címet adott
meg regisztrációja során, vagy a fiókjához tartozó tárhely telítettsége miatt nem tud üzenetet
fogadni.

5. A MEGRENDELÉSEK FELDOLGOZÁSA ÉS TELJESÍTÉS
5.1. A megrendelések feldolgozása munkaidőben történik. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt
időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után
történik, az azt követő napon kerül feldolgozásra.
5.2. Ha Szolgáltató a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben
meghatározott termék nem áll rendelkezésére, köteles erről Vásárlót haladéktalanul tájékoztatni,
valamint Vásárló által fizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb tizennégy napon belül
visszatéríteni. E kötelezettség teljesítése Szolgáltatót nem mentesíti szerződésszegése egyéb
következményei alól.
6. SZÁLLÍTÁSRA ÉS A FIZETÉSRE VONATKOZÓ INFORMÁCIÓK
6.1. Vásárló a megrendelés során választja ki a számára megfelelő szállítási módot. A
megrendeléseket az aktuális megrendelési nap lejártát követő munkanapon dolgozzuk fel, maximum
3-5 munkanapon belül eljut a Vásárlóhoz. A megrendeléseket szerződött partnereink teljesítik. A
csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban. Szállítási címként
célszerű napközbeni tartózkodási címet megadni. Amennyiben a Vásárló nem tartózkodik a
megadott szállítási címen, a szállító cég értesítőt hagy az átvétel lehetőségével kapcsolatban.
Ha a kiszállítás sikertelen és az értesítőn megjelölt átvételi helyszínen nem került sor az átvételre és a
csomag visszakerül hozzánk – Vásárlónak felróható okból – , akkor a további kiszállítást csak akkor
kíséreljük meg újból, ha a Vásárló a megrendelés ellenértékét átutalással részünkre kifizette és a
vételár a számlánkon jóváírásra került.
Fenntartjuk a jogot, hogy azon Vásárlók regisztrációját érvénytelenítsük, és a jövőben ne teljesítsük
feléjük több megrendelést, akik nem jelezték részünkre megrendelésük törlésének kérését, a
szállítást teljesítettük, sikertelen kézbesítést követően nem jelentkeztek az átvétellel kapcsolatosan,
nem vették át megrendelésüket.

A Vásárló a csomagot kézbesítéskor a szállító előtt vizsgálja át. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli
reklamációt nem áll módunkban elfogadni!
6.2 Vásárló a megrendelés folyamatában az általa kiválasztott módon fizeti meg a megrendelését.
Számlaadási kötelezettségünket az átadás napján a https://app.otpebiz.hu online számlázó program
segítségével teljesítjük.
7. ELÁLLÁS JOGA
7.1. A távollevők között kötött szerződésekről szóló, 17/1999. (II.5.) Kormányrendelet szabályozása
értelmében Vásárló a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 (tizennégy) munkanapon
belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket annak sértetlen
szállításkori állapotában. Az elállási határidő attól a naptól számított 14 (tizennégy) nap elteltével jár
le, amelyen Ön vagy az Ön által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi.
Jelen tájékoztató hiányában jogosult Vásárló három hónap elteltéig gyakorolni az elállási jogát.
Vásárló tudomásul veszi, hogy a 45/2014. (II. 26.) Kormányrendelet (a továbbiakban: Kr.) 29. § e)
pontja alapján kozmetikumok vonatkozásában egészségvédelmi vagy higiéniai okokból nem illeti meg
a Korm. rendelet 20.§-ában meghatározott elállási jog, amennyiben a termék az átadást
követően felbontásra került, vagyis a Vevő a terméket közvetlenül védő csomagolást már
felbontotta.
7.2. Az elállási jog gyakorlása esetén a Vásárlót a termék visszajuttatásának költségén kívül más
költség nem terheli.
7.3. Nem illeti meg az elállási jog Vásárlót olyan termék esetén, mely Vásárló személyéhez kötött,
Vásárló utasításai alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő.
7.4. Szolgáltató a termék visszaérkezését követően a fenti jogszabály értelmében haladéktalanul, de
legkésőbb 14 (tizennégy) napon belül visszatéríti a teljes kifizetett összeget a Vásárló részére.
7.5. Amennyiben Vásárló élni szeretne elállási jogával, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű
nyilatkozatát köteles eljuttatni postán vagy elektronikus úton Szolgáltató címére. Postai úton írásban
történő jelzés alkalmával a postára adás időpontját vesszük figyelembe. Elektronikus úton történő
jelzés alkalmával az elállás megérkezését elektronikus levélben haladéktalanul visszaigazoljuk Önnek.
Postai úton történő jelzés esetén ajánlott küldeményként, csomagként való jelzést fogad el
Szolgáltató. A megrendelt terméket postai úton, vagy futárszolgálat segítségével juttathatja vissza a
Vásárló a Szolgáltató részére. Utánvéttel küldött csomagokat Szolgáltatónak nem áll módjában
átvenni.
7.6. A későbbiekben történő félreértések elkerülése végett, Szolgáltató videó kamerával rögzíti a
visszaküldött csomagok kibontását, megvizsgálását. Szolgáltató kizárólag sértetlen, szállításkori
állapotában visszaküldött terméket köteles visszavenni.
7.7. A termék visszaérkezését követő tizennégy napon belül a Vásárló által megadott
bankszámlaszámra visszatéríti a Szolgáltató a termék vételárát.
7.8. A távollevők között kötött szerződésekről szóló, 17/1999. (II.5.) Kormányrendelet hatályos
állapotban a http://www.nfh.hu/data/cms9155/17_1999_Korm_rendelet.pdf linken érhető el vagy a
Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hivatal honlapjáról.
7.9. Vásárló egyéb panaszával is megkeresheti Szolgáltatót a jelen Szabályzatban található
elérhetőségeken.
8. JÓTÁLLÁS

Nem értékesítünk olyan terméket, amely az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező
jótállásról szóló 151/2003.(IX.22.)Korm. rendelet hatály alá tartozna.
9. VEGYES RENDELKEZÉSEK
9.1. Szolgáltató kötelezettsége teljesítéséhez közreműködőt jogosult igénybe venni. Ennek jogellenes
magatartásáért teljes felelősséggel tartozik, úgy, mintha a jogellenes magatartást saját maga követte
volna el.
9.2. Ha a jelen Szabályzat bármely része érvénytelenné, jogtalanná vagy érvényesíthetetlenné válik,
az a fennmaradó részek érvényességét, jogszerűségét és érvényesíthetőségét nem érinti.
9.3. Amennyiben Szolgáltató a Szabályzat alapján megillető jogát nem gyakorolja, a joggyakorlás
elmulasztása nem tekinthető az adott jogról való lemondásnak. Bármilyen jogról történő lemondás
csak az erre vonatkozó kifejezett írásbeli nyilatkozat esetén érvényes. Az hogy a Szolgáltató egy
alkalommal nem ragaszkodik szigorúan a Szabályzat valamely lényegi feltételéhez, vagy kikötéséhez
nem jelenti azt, hogy lemond arról, hogy a későbbiekben ragaszkodjon az adott feltétel vagy kikötés
szigorú betartásához.
9.4. Szolgáltató és Vásárló vitás ügyeiket békés úton próbálják rendezni.

10. PANASZKEZELÉS RENDJE
10.1. Áruházunk célja, hogy valamennyi megrendelést megfelelő minőségben, a Vásárló teljes
megelégedettsége mellett teljesítsen. Amennyiben Vásárlónak mégis valamilyen panasza van a
termékkel, a szerződéssel vagy annak teljesítésével kapcsolatban, úgy panaszát a fenti e-mail címen,
vagy levél útján közölheti.
10.2. Az írásbeli panaszt az webáruház 30 (harminc) napon belül írásban megválaszolja. A panaszt
elutasító álláspontját megindokolja. A válasz másolati példányát 3 (három) évig megőrzi, s azt az
ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatja. A panasz elutasítása esetén a Vevő a felügyeleti
szervekhez (például a jegyzőhöz, a Baranya Megyei Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi
Felügyelőségéhez) vagy a bírósághoz fordulhat.

Pécs, 2014. július 01.